Deilige sommerdager på pinseleir med Framfylkingen i Oslo

Framfylkingen i Oslo tok med seg en gjeng engasjerte frammedlemmer på leir i pinsehelga. I samarbeid med framlaget i Odal og Hadeland ble det arrangert en tur med mange flotte opplevelser. Det la ingen demper på stemninga at det var et nydelig sommervær heller. Kreative og flinke aktivitetsledere sammen med et førtitalls medlemmer i alle aldre gjorde sitt til at dette ble minnerike dager ved Oslofjordens bredd. Fellesskap og dugnadsånd gir nye venner og gode opplevelser!